Do tej pory ukazały się w ramach organizowanych konferencji następujące tomy monografii (w formie drukowanej i online). Numery ISSN (wersja print) 2543-540X oraz ISSN (wersja online) 2543-5388

monografia vol14 VOLUME 15
Nalepka A., Ujwary-Gil A. (Eds). (2016). Business and Non-profit Organizations Facing Increased Competitions and Growing Customers' Demands: Foundation "Cognitione", Nowy Targ and WSB-NLU, Nowy Sacz

monografia vol14 VOLUME 14
Nalepka A., Ujwary-Gil A. (Eds). (2015). Business and Non-profit Organizations Facing Increased Competitions and Growing Customers' Demands: Foundation "Cognitione", Nowy Targ and WSB-NLU, Nowy Sacz

monografia vol13 VOLUME 13
Nalepka A., Ujwary-Gil A. (Eds). (2014). Business and Non-profit Organizations Facing Increased Competitions and Growing Customers' Demands: WSB-NLU, Nowy Sacz

monografia vol12 VOLUME 12
Nalepka A., Ujwary-Gil A. (Eds.). (2013). Business and Non-profit Organizations Facing Increased Competitions and Growing Customers' Demands: WSB-NLU, Nowy Sacz

monografia vol11 VOLUME 11
Nalepka A., Ujwary-Gil A. (Eds.). (2012). Business and Non-profit Organizations Facing Increased Competitions and Growing Customers' Demands: WSB-NLU, Nowy Sacz

monografia vol10 VOLUME 10
Nalepka A., Ujwary-Gil A. (Eds.). (2011). Business and Non-profit Organizations Facing Increased Competitions and Growing Customers' Demands: WSB-NLU, Nowy Sacz

monografia vol9

VOLUME 9

Nalepka A., Ujwary-Gil A. (Red.). Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji i rosnących wymagań konsumentów, WSB-NLU, Nowy Sacz 2010

monografia vol8

VOLUME 8

Nalepka A., Ujwary-Gil A. (Red.). Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji i rosnących wymagań konsumentów, WSB-NLU, Nowy Sącz 2009

monografia vol7

VOLUME 7

Nalepka A., (Red.). Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji i rosnących wymagań konsumentów, WSB-NLU, Nowy Sącz 2008

monografia vol6 VOLUME 6
Nalepka A., (Red.). Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji i rosnących wymagań konsumentów, WSB-NLU, Nowy Sącz 2007

monografia vol5 VOLUME 5
Nalepka A., (Red.). Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji i rosnących wymagań konsumentów, WSB-NLU, Nowy Sącz 2006

monografia vol4 VOLUME 4
Nalepka A., (Red.). Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji i rosnących wymagań konsumentów, WSB-NLU, Nowy Sącz 2005

monografia vol3 VOLUME 3
Nalepka A., (Red.). Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji i rosnących wymagań konsumentów, WSB, Tarnów 2004

monografia vol2 VOLUME 2
Nalepka A., (Red.). Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji i rosnących wymagań konsumentów, WSB, Tarnów 2003

monografia vol1 VOLUME 1
Nalepka A., (Red.). Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji i rosnących wymagań konsumentów, WSB, Tarnów 2002